V Olympii Teplice se otevře největší zábavní centrum v regionu a jedno z největších v Česku
Olympia Teplice. Foto: CPI Property Group
Teplice

Teplice – V teplické Olympii, která patří do portfolia skupiny CPI Property Group, se již brzy otevře rozsáhlý dětský svět s názvem Cirkus Park. Olympia se tak stane prvním obchodním centrem v České republice, jehož součástí bude i klasické zábavní centrum. Kromě segmentu zábavy posiluje v Olympii i nabídka módy a gastronomie.

Podzim bude v teplickém obchodním centru Olympia patřit zejména dětem. Na bezmála 3 tisících metrech čtverečních se zde totiž otevře jedinečné zábavní centrum, které kromě atrakcí pro děti, z nichž některé budou jedinečné v rámci celé střední Evropy, nabídne i rodinnou restauraci, možnost pro pořádání dětských oslav nebo třeba 5D kino. „Otevření Cirkus Parku u nás patří mezi nejočekávanější události letoška. Tento dětský svět nebude zajímavý pouze rozlohou, ale také celkovým konceptem. Podobná centra totiž v České republice existují zatím jen v samostatných objektech, zpravidla na periferiích velkých měst,“ upřesňuje Tomáš Svoboda, asset manažer v CPI Property Group.

Podle nedávného průzkumu, který realizovala společnost CPI Property Group ve spolupráci s agenturou Ipsos, tvoří mladé rodiny s dětmi do 10 let čtvrtinu návštěvníků teplické Olympie. Necelých 15 % dále tvoří rodiny s dětmi ve věku 11-18 let. „Právě rodiny s dětmi jsou významnou částí našich návštěvníků, a i to je důvod, proč výrazně posilujeme segment zábavy,“ komentuje Tomáš Svoboda.

Posun k multifunkčnímu centru reaguje také na světové trendy, dle kterých obchodní centra dnes již nejsou pouze místem pro nákupy, ale také pro trávení volného času. „Světové trendy v tomto hovoří jasně, obchodní centra se čím dál více stávají místem, kde se lidé setkávají, baví, tráví svůj volný čas. Zdaleka už to není jen o tom, přijít si nakoupit,“ říká Petr Brabec, vedoucí asset managementu nákupních center v CPI Property Group a pokračuje: „To ovlivňuje i náš postoj k obchodním centrům v našem portfoliu. Chceme být lídrem, který do českého retailu přináší a zavádí novinky, a to na území celé republiky.“

Součástí modernizace teplického obchodního centra je i otevírání nových obchodních jednotek. Během prázdnin se do Olympie přestěhovala prodejna Baťa, a to ve svém nejnovějším konceptu, který navazuje na globální designový koncept Baťa Red Two navržený italskými architekty. Téměř bezkrabicová prodejna je koncipována tak, aby se zákazníkům dostalo co největší a nejlepší péče. Olympia Teplice díky tomu nyní nabízí nejširší nabídku obuvi v regionu.

Prodejna Orsay se během prázdnin převlékla do nejnovějšího konceptu a nabízí zákazníkům jedinečný sortiment zboží, kompletní přeměnu dokončuje i italská restaurace Trappola. Zákazníkům se navíc již brzy otevře prémiová cukrárna Lagarto s nabídkou kvalitní kávy a jedinečných dezertů z vlastní výroby. „Během podzimu by se měla otevřít i zcela nová gastro zóna s téměř třikrát větší kapacitou sezení reagující na požadavky zákazníků. V neposlední řadě došlo také k otevření nových moderních toalet,“ doplňuje Tomáš Svoboda.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru