Lokalita pod dopravním podnikem zcela zásadně změní svoji podobu
Přejezd a podjezd pod dopravním podnikem zmizí. Vyroste tu nový most, pod kterým povede dvouproudová silnice a chodníky pro pěší. Ilustrační foto: Ilona Kaulfuss
Teplice

Teplice – Sotva byla dokončená rekonstrukce podjezdu pod železniční tratí nedaleko teplického nádraží, zvaného Myší díra, který byl předaný do užívání v listopadu, chystají se další velké změny, spojené s železniční tratí. Tentokrát se výrazným způsobem dotknou lokality v ulici Emílie Dvořákové, nedaleko dopravního podniku. Konkrétně tamního přejezdu a podjezdu pro vozidla MHD. Projekt, který bude zahájený v polovině příštího roku, má velmi citelně změnit podobu této lokality.

Podjezd, který zde dosud slouží trolejbusům a autobusům, bude zrušený, stejně jako stávající přejezd trati. „Dojde ke zrušení stávajícího mostu, který slouží jako podjezd pro trolejbusy do vozovny. Bude tady snesena současná nosná konstrukce a částečně odstraněny i opěry. Místo toho tu bude osazen železobetonový rám o vnitřních rozměrech 1600 x 1800 mm, který bude sloužit pouze pro vedení inženýrských sítí,“ uvedl k našemu dotazu tiskový mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš.

Správa železniční dopravní cesty, která je investorem akce, provede uvedené stavební úpravy v dotčené lokalitě v rámci rozsáhlé investiční akce Rekonstrukce železniční stanice Bohosudov. „V rámci této akce - v mírném rozporu s jejím názvem, dojde k rekonstrukci nejen zmíněné železniční stanice v Bohosudově, ale i celé trati jako celku v traťovém úseku Ústí nad Labem - Most.“

Podle Illiaše dojde ke zrušení přejezdu přes železniční trať pod Dopravním podnikem. Bude vybudovaný zcela nový mostní objekt, který nahradí jak podjezd pro trolejbusy a autobusy, tak i stávající železniční přejezd. Pod novým mostem pak bude vytvořená pozemní komunikace o dvou standardně širokých jízdních pruzích a chodníků po obou stranách silnice. Nový podjezd tak bude sloužit nejen pro trolejbusy ale i pro běžnou automobilovou dopravu a pro chodce. Stavba bude zahájená v polovině příštího roku a měla by probíhat až do konce roku 2022.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru