Horní Jiřetín, Praha - Reklama značky Triola, která má svůj výrobní závod také v Horním Jiřetíně na Mostecku, získala bronzovou cenu na 21. ročníku prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, LOUSKÁČEK 2013.
Je na ní detail ženského dekoltu s odhalenými, půvabně něžnými a krásnými prsy, které nadnášejí barokní andílci. Na druhé reklamě je detail zadečku, který andílci se stejnou chutí podpírají.
Značka TRIOLA byla založena již v roce 1919 a navzdory času je stálicí na českém trhu. Zabývá se totiž sofistikovanou péčí o české národní bohatství. I tak se dá nazvat design a výroba spodního prádla pro české krásky. Naše ženy a dívky nejednou v historii dokázaly, že legendy, které se o jejich kráse po Evropě a po světě tradují, jsou pravdivé.
„Získané ocenění nám pomohlo zlepšit celkové povědomí o značce." vysvětluje Michaela Barochová, vedoucí oddělení vývoje a marketingu Triola Underwear.
„Dnes naše výrobky navrhujeme a šijeme podle posledních trendů v materiálech i v módě. A získali jsme v posledních letech i řadu dalších ocenění, např. Czech Made. Jsem velmi ráda, že si náš odvážný reklamní vizuál odnáší z tak prestižní soutěže vavříny. Využili jsme jej nejen v outdoorové reklamě na billboardech, ale také v síti našich prodejen a v printu. Odezvy byly překvapivě pozitivní. Na naši značku, které si opravdu velmi vážíme a doslova ji hýčkáme, pohlížíme moderně. České ženy jsou krásné a mají plné slovanské křivky a my jim šijeme prádlo doslova na tělo. A umíme to. Jistě jste si ale všimli, že na vizuálu nikde nepromujeme naše výrobky – ale jen výsledný efekt – plná, půvabná, „natur" prsa nebo pěkně tvarovaný zadeček. Naše reklama je sebevědomá, stejně jako dnes naše značka," dodává Michaela Barochová.
Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Louskáček je součástí evropské soutěže The ADCE Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se letos koná v Barceloně. Ceny uděluje mezinárodní odborná porota kreativní agentuře, která zakázku zpracovala. V případě oceněné Trioly to je agentura Havas Worldwide Prague, bývalá Euro RSCG Prague.